Corolla

asså jag är så jävla bakis, var på östermalm med mina fyra modellkompisar i går. Fast nu kommer jag till de coolaste och det är helt sant. Jag som knappt tål 6 öl 2,2 % drack faktist 84 sofiero och tog min mammas Toyota Corolla till stan när jag skulle träffa mina kompisar. Jag blev stoppad av polisen och fick blåsa, dom tog mig och jag åkte i fängelse i ett år, men pappa är så rik så han mutade fängelset med 5 biljoner så jag fick komma ut (Tack farsan, love you). Aja men alltså nu ringer mina modellbrudar, så jag ska dra till dom, tror jag tar mammas Toyota :) hihi. Pyss & Kram<3


Kommentarer
Postat av: Wallen

hahaha glöm inte att du åkte till gotland också!

2008-05-30 @ 17:55:32
Postat av: P-boY!

du skin du glömde att du tog med 4+3+2+4 kompisar också från lite olika ställen i stan så ni va 7 st i bilen=)

2008-06-02 @ 16:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0