Hockey

Hockeymatch på "G"...29 27
Idag spelade vi mot NHL-allstar laget och vi vann faktiskt med 93 - 1. men det kanske inte var så svårt att räkna ut, om man säger så kanske låter lite skrytigt men jag är ju faktiskt jävligt grym på att stå med ett par vansdojjor som jag tejpat på ett par knivar på. funkar utmärkt som skridskor. jaja enough!!!... första perioden började med att jag slog ner wayne gretzky. han fick åka islikbil som vi säger i täbys utvecklingslag, personalen på hockeyarenan fick gå och plocka upp tänder, armar, ben och sopa undan lite hjärnsubstans i säkert 2 timmar (JAG BLIR GALEN PÅ TRÖTT PERSONAL)... iaf under första perioden gjorde jag 36 mål helt ensam eftersom resten av personerna hade brutit alla ben i kroppen (helt sant)... sen till andra och tredje perioden gjorde jag helt ensam 31 + 26 mål... sen var ju matchen slut och jag hade dominerat hela hockeyrinken, det var blod överallt och mänskliga kroppsdelar som hängde över sarjen m.m m.m... det var min hockeymatch det;)
så tänk efter innan du gör nånting dumt... t ex utmanar täbys utvecklingslag i hockey...
puss på skinkorna<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0