Minnen ljuva minnen

säger bara 1 sak........ ÄLVSJÖ-MÄSSAN 2008 NORDBYGG
det måste ha varit den vackraste dagen i mitt liv, fullt med verktyg och trä och stål och el och badrumsgrejjer överallt.... jag menar man blir ju SÅ exalterad så fort man kommer innanför dörrarna, det är nästan som om jag skulle vilja ta en plywood-skiva och bara slicka på den... kanske till och med äta upp den *dreggel dreggel*...
och med tanke på att jag är en så bra talare så lyckades jag tala till mig ett par helt nya bygghandskar, en vit och modern tummstock... sen fanns det ju tävlingar och massa annat smått & gott *haha busig*...
jag tävlade mot någon så kallad *känd hockeygrabb*. man skulle skjuta en puck in i mål han hade skjutit i 130 km/h... jag vann solklart med mina ynka 537 km/h... låt mig säga det såhär (jag är en jävel på att kjuta puck med hockeyklubba)... det var väl allt för mig denna gång... hare så fint nu alla där ute... puss & kram<3

Kommentarer
Postat av: Sonny

Grabbar! Så som det såg ut på den mässan ska det se ut på ett bygge!

// CCM Sonny

2008-05-20 @ 18:13:17
Postat av: Matte per

Jaa du, det är var roligt och possitivt uttryckande, ja önskar att du kunde utrycka dig lika mycket i matten. Jag håller med sonny också!

2008-05-21 @ 19:30:54
Postat av: ***************

Men lol willborg, skaffa ett liv!

2008-05-21 @ 19:31:55
Postat av: willborg

lägg ner nu... alla vet att det är du som skriver skiin xD

2008-05-22 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0