Fågelskådningen

En av dom bästa dagarna i hela mitt liv har för en tid sedan passerat :( Jag var ute i skogen med min naturkunskaps klass (bara så att alla vet är naturkunskap det bästa jag vet, efter öl såkert ;D ) men iallafall nu fortsätter vi till det viktiga,, boink. Jag hade med mig min hyperkikare som man kan se 500 km långt med. Så jag stod där på berget och kikade på några modeller nere i Örebro (det var fashion week som tur var :):):) :D ) när dom andra nollorna knappt kunde se till stockholm, haha vilka looosers. Men som tur var när jag kikade ut över berget så hade jag den stora turen att se en flamingo :) Den var så vacker. Fast det var bara jag i klassen som han se den för den flög iväg jätte snabbt, synd om dom i min klass :( den var så vacker..
 

Här är flamingon (den här är tagen från google för att jag inte han ta någon egen bild).

Dagen avslutades med att vi hade GrilLfEsT ::P:P:PP:P:P:P Det var toppen. Jag drack minst ett flak öl och käkade typ 22 korvar. sen till efterrätt tog jag en latte på pressbyrån när jag kom hem till de lite finare ställena, TäByCenTRUm :D:D:D:D
Jag ursäktar att jag inte har uppdaterat min blogg (sorry fans) för jag har haft så mkt jobb med Snickar Teamet just nu. Men nu fick jag sparken för att dom tyckte jag var för snygg för dom haha nollor :):):) Så nu är jag igång igen :) Puss på era lilla snoppar (min är 25 cm slaaaak) <3<3<<3<3<3<3<3<3<33<33<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fan inte normal...

2008-10-14 @ 13:44:00
Postat av: willborg

Bra skrivet skön :D

2008-10-14 @ 14:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0