Skola!!!

Ja vad ska man säga? jag sitter just nu i skolan och skriver ett sjukt roligt religionsarbete medans alla andra sitter och spelar king drift på mousebreaker vilket alla sitter sitter och jublar om att dem får 20 000 i en enda drift :P vilka jävla nollor måste jag säga! jag brukar få runt 10 000 000 000 på en drift. så dem här skitungarna i min klass kan ju gå och hoppa hage någonstans... jaja i alla fall, ville bara säga att jag tar nu en liten paus för att ruska lite tupp medans jag tar en paus i arbetet och skriver min blogg :D men nu måste jag börja jobba igen :) snart klar med alla steg här :)

Puss på skinkorna allesammans<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0