Barndomen

Ja när jag ändå håller på att uppdatera lite här i bloggen min så slog det mig... Varför inte skriva lite om min uppväxt och göra mina stolta läsare lite avundsjuka? så jag sätter igång nu ; )
Det var en underbar dag den 14e mars, året var 1991 och fåglarna kvittrade i alla gröna träd. Det var helt klarblå himmel och ca 29 grader i luften... I MARS?? :S det måste ha varit för att en så underbar person som jag kom till jorden^^
jag hade en helt egen våning på BB så att alla mina födelsepresenter skulle få plats eftersom jag var så känd redan då för att vara en väldigt bra snickare. jag låg ju i min mors mage och satt ihop småsmå komponenter som nu jag sålt till NASA för riktigt tung rymdforskning.. jaja jag får inte prata så mycket om det med tanke på att det är s.k CLASSIFIED INFORMATION.. när jag var 3 år kunde jag springa en mil på 5 minuter vilket gjorde mig till världens snabbaste unge/man... samma år då 1994 fick jag nobel priset i litteratur :) det var inte Kenzaburo Oe om ni trodde det..
jaja i alla fall. åren gick och jag blev 6 år gammal det var då jag blev fast anställd hos snickarteamet och då vid 6 års ålder hade jag 5000 kr/h vilket egentligen inte är så mycket med tanke på hur rik jag redan var då efter min lilla NASA affär. ett år senare börjar jag i grundskolan vilket var mina föräldrars största misstag nånsin... hur fan kan man ens komma på tanken att överväga ett sådant beslut som att sätt mig i en skola??? WTF?!?!? jaja jag hoppade av skolan efter 1 vecka då hade jag klarat hela grundskolan, gymnasiet och även gjort alla uppgifter i allting dem hade på KTH. sen dess har jag bara spelat hockey, levt livet och bara chillat galet^^ sen när jag blev 16 skulle man ju egentligen börja gymnasiet. jag tänkte på saken och trodde att det inte var nåt för mig men ändå så började jag byggkursen i vallentuna och är nu bäst i hela skolan. jag har mvg i alla ämnen och kan egentligen bara lägga av helt och hållet med tanke på alla övriga kurser jag har läst (alla kurser man kan läsa på vallentuna gymnasium). men men.. nu har jag fått nog av skrivandet för idag.. men ett nytt inlägg kommer imorgon :)
puss på er alla sötbollar där ute

// #2 bloggare i sverige efter äckelbella

Kommentarer
Postat av: snopp

fan skön jag tycker att du ska skriva en bok om dig själv för du är den mest unikaste person jag har sett och jag skulle gärna vilja veta mer om dig och ditt liv!

2009-03-05 @ 16:58:57
Postat av: skön

det är nästan så att jag funderar på det faktiskt^^

2009-03-05 @ 16:59:56
Postat av: sonny

jag har bokat in en tid till dig imorrn! när jag ska snacka med alla elever på bygg sokm jag gör varje dag. men jag tänkte att du kan ta min tid och prata om ditt liv tycker nämligen att det här verkar intreesant dessutom får grabbarna veta hur det är att vara en riktigt byggare!

2009-03-05 @ 17:01:24
Postat av: Miguel

Fy fn, jäkligt spännande liv :). Är det sant att du döda jessica albas pöjke o sen satte på henne i krysset :)? Hon ser ju helt ok ut.



PS.Du e f
n grym. all kredit till dej. stolt att vara 91a dessa tider.



MVH

2009-03-05 @ 17:07:07
URL: http://gammivar.blogg.se/
Postat av: skön

Käre Miguel

jo jag dödade honom. men det är nåt vi pratar lite tyst om serrö ;) satte på henne i krysset... inget jag vill uttala mig om... står ju att jag inte ville gå in på detaljer.



men tackar som läser i alla fall <3

2009-03-05 @ 18:15:04
Postat av: nicole

vilken otroligt vacker blogg :)

2009-03-12 @ 10:11:19
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Wallen

Hahaha :D

Får se när nästa kommer upp, det är väl mest min Manager Willborg som vet det, eller?

2009-03-12 @ 20:31:24
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0