ValTan över nyår!

Nu jävlar har jag tänkt att jag ska börja med den här skiten igen så alla mina trogna fans har något att göra medans dem sitter hemma och pillar sig på poppen! i alla fall så har jag börjat jobba inom byggbranschen nu som alla borde veta vid det här laget! (delägare i JM, Stena m.fl).

Till saken: Jag ska till Val Thorens över nyår med några fin fina vänner till mig, nämner inga namn men jag kan säga att det är modellbrudarna från det förgågna och så är det ju såklart boysen! ni vet vilka ni är!
fyfan så jag längtar! jag har hyrt ett helt hotell (det finaste i valtan dårå!) dit jag tänkte bjuda mina vänner till att bo :) jag har även köpt en bar också som jag tyvärr inte kan nämna namnet på för jag vill inte ha dit oinbjudna gäster! fan vad vi ska kröka och festa!! finns ingenting som kommer att ta den här resan!
jag ska bokstavligen kröka tills jag spyr! EPISKT!!! sen när det kommer till åkningen: jag har ju precis blivit sponsrad av redbull, monster, burton, ride, quiksilver m.fl så jag har ju allt jag behöver kan man ju säga kanske.

sen har jag ju hyrt halva åkområdet så att alla dessa jävla turister ska komma och bara vara i vägen! gick på några millar men det är väl sånt man får ta! ung & rik i täby kommun är ett härligt liv må jag säga :D


tänkte tacka för mig den här gången och så hör jag av mig snart igen! ha det så JÄVLA bra gott folk!!

BIG HUGGIES <3

Kommentarer
Postat av: Bobbzo

Så JÄVLA rätt!! :D

2010-11-17 @ 23:13:49
Postat av: Daaane P / Finnpojken

Haha ung å rik i Täby kommunXD. Aa de e bara å fortsätta uppdatera, finns många fans därute!

2010-12-07 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0