Dagarna efteråt!

Kanske dags att sätta lite fart med den här sidan igen! Man måste ju hålla sina fans trogna.

Tänkte dra min lilla historia om nyårsveckan i Frankrike, har förstått att det är många som vill läsa om den =D
Herrejösses vilket partaj det vart där i Val Thorens! eftersom jag hyrde halva åkområdet så vart det mycket fin åkning må ni tro, dessutom byggde jag snabbt upp en skyskrapa/lite större fastighet som bestod av 23 våningar bara barer och dansgolv som nu har blivit utsedd till världens största och bästa nattklubb jag tror vi hade runt 500 000 olika besökare på bara den veckan.. framgång skulle jag säga!
sen träffade jag ju alla mina kändispolare också som jag partajjade lite hårt med.. vi satt i min nya rols royce phantom och marinerade 500-euro sedlar i cristal skumpa sen käkade vi upp dem.. snacka om att kasta pengar i sjön haha men det gör inte mig så mycket då jag har en del tillgångar^^
mötte Shaun White där också, trevlig kille det där.. jag bjöd in honom till mitt åkområde och vi planerade en liten tävling om vem som egentligen var bäst på att åka snowboard, så han tar första åket i halfpipen och kör någon riktigt sweet piruettvolltskit och jag ba: WOOW!!! men kolla in det här gubben lilla. se och lär! jag åker fram mot pipen och kommer in riktigt fint. väl uppe i luften drar jag fram hammare, spik och lite plywood som jag snickrar ihop till en rymdraket! drar ett varv runt jupiter och hoppar ut ur farkosten.. gör kanske 3 - 4000 volter och landar perfekt.. snacka om många personer som tappade hakan!
så nu har jag blivit utsedd till världens bäste snowboardåkare också! inte lätt att vara så jävla bra på precis ALLTING!!
jaja nog om det! nu till nyårsdagen! tror jag spenderade runt 5 miljardarder kronor den kvällen då jag köpte alla nattklubbar och alla hotell i valtan! oförglömligt :) festade hela natten lång och fyllde en pool med den dyraste skumpan jag kunde hitta på marknaden! det kostar att ligga på topp som jag brukar säga!

det var lite om mitt nyår! hoppas ni hade det kul också hemma i Sverige!
uppdatering kommer inom kort =D
puss & kram skumbanan<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha

2011-01-19 @ 01:16:23
Postat av: Anonym

Hahaha vafan

2011-01-19 @ 17:33:36
Postat av: Anonym

men grabbar vafan! det där är mobbing ju :(



KEEEP IT UP!!! HAHAHAHAHHAHA

2011-01-25 @ 23:40:06
Postat av: Anonym

Byggarn kan fan allt! Ska bli som han när jag blir stor!

2011-01-26 @ 03:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0